محتوای کودک

توربو حلزونی در آرزوی سرعت

توربو حلزونی در آرزوی سرعت

همه ما از کودکی رویاهایی برای آینده خود در سر داریم ، خلبانی ، پزشکی ، فضانوردی و بسیاری رویاهای زیبای کودکانه ، اما هر چقدر بزرگتر می شویم با شنیدن حرفهای اطرافیان ، باورهای اجتماع و هزاران دلیل دیگر ، رویاهای خود را فراموش می کنیم و درگیر زندگی روزمره می شویم و حسرت آرزهای خود را می خوریم.

در این مقاله قصد داریم تا یک انیمیشن جذاب و آموزنده را به شما معرفی کنیم، نام این فیلم Turbo است. انیمیشن توربو (Turbo) ماجرای یک حلزون است که در یک باغچه به همراه برادر و همنوعان زندگی می کند. تمام حلزون ها از جمله برادر توربو هر روز کار یکنواختی انجام می دهند، آنها هر روز از گوجه های موجود در باغچه می خورند و این کار برای همه بجز توربو بسیار لذت بخش است.

توربو رویایی در سر دارد که با ذات او که یک حلزون است مغایرت دارد.

توربو حلزونی در آرزوی سرعت و آرزو دارد در مسابقات فرمول یک اتوموبیل رانی شرکت کند و برنده شود!

توربو حلزونی در آرزوی سرعت

توربو حلزونی در آرزوی سرعت است و او از کوچکترین فرصتی برای دیدن فیلم های مسابقات فرمول یک استفاده می کند و هنگام کار در باغچه هم در حال رویاپردازی و شرکت در مسابقات اتوموبیل رانی است که البته بابت این رفتار عجیب همواره از سوی همنوعان و برادر خود مورد سرزنش قرار می گیرد ولی شدت علاقه وی به رویای شرکت در مسابقات اتوموبیل رانی به حدی است که هیچ یک از این سرزنش ها موجب دلسردی او نمی شود و نهایتاً طی یک ماجرای شگفت انگیز، توربو قابلیتی ماورایی پیدا می کند که به او اجازه می دهد تا با سرعت حرکت کند و به آرزو و رویای خود دست پیدا کند و در مسابقات فرمول یک شرکت کرده و برند شود.

محتوای این فیلم گویای یکی از مهم ترین اصول موفقیت است که امروزه توسط اساتید بزرگ موفقیت همواره درحال آموزش است:

“”به رویاهای خود ایمان داشته باشید””

این فیلم به ما و کودکان ما می آموزد که ما باید به رویای خودمان و دست یابی به آن ایمان داشته باشیم، هرچند هم که با تمام قانون های موجود و یا باورهای جامعه مغایرت داشته باشد.

توربو با رسیدن به رویای خود نه تنها به آرزوی خود رسید بلکه زندگی اطرافیان خود را نیز متحول کرد و بهبود بخشید.

در حال حاضر امکان قرار دادن لینک دانلود برای ما وجود ندارد ، ولی شما می توانید با جستجوی نام فارسی و یا انگلیسی ، به لینک دانلود این مجموعه دست پیدا کنید. در تلاش هستیم تا لینک دانلود مستقیم را نیز در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

گویندگان انگلیسی شخصیتهای این فیلم بقدری معروف هستند که تصمیم گرفتم در قسمت شناسنامه فیلم نام آنها را برای شما قرار دهم. امیدوارم هم فرزندان ما و هم خود ما با دیدن این فیلم ، به یاد رویاهای خود به کار مورد علاقه خود بپردازیم و از زندگی لذت ببریم.

شناسنامه انیمشین:

ژانر: ماجراجویی، کمدی، رقابت ورزشی

نام فارسی: توربو

نام اصلی: Turbo

زبان اصلی : انگلیسی

دوبله فارسی: دارد

سال ساخت: ۲۰۱۳

کشور سازنده: انگلستان

کارگردان: داوید سورن

صدا پیشگان زبان انگلیسی: رایان رینولد، اسنوپ داگ، ساموئل ال جکسون، پل جیاماتی، مایکل پنا، ریچارد دیل جنکینز، و میشل رودریگز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *