محتوای کودک

بلیز و ماشین های غول پیکر

بلیز و ماشین های غول پیکر

بلیز و ماشین های غول پیکر یک مجموعه تلویزیونی کودکانه محصول کشورهای آمریکا-کانادا که تمرکز این مجموعه بر آموزش در مورد (علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات) است. این مجموعه اولین بار 13 اکتبر 2014 در Nickelodeon به نمایش درآمد.

بلیز و ماشین های غول پیکر

شخصیتهای اصلی این مجموعه یک ماشین غول پیکر به نام بلیز و راننده آن AJ هستند. آنها در ماجراجویی های که در شهر خود دارند به مشکلاتی بر می خورند که هر بار  با توجه به شرایط بلیز با قطعاتی به ابزاری کارآمد تبدیل شده که در حل مشکل آنها کارساز خواهد بود. آنها حین حل موانع از بینندگان  نیز تقاضای کمک می کنند تا در شمارش اعداد، شناخت حیوانات ،شناخت اجسام بزرگتر و کوچکتر، شناخت رنگها، تشخیص موانع و … به آنها کمک کنند و از این طریق مفاهیم آموزشی را منتقل می کنند.

بلیز و AJ دوستانی بنام های Starla ، Stripes ، Zeg ، Darington و Watts  و همچنین Gabby که یک مکانیک است . در این میان Crusher ، شخصیت متقلب شهر است که در مسابقات تقلب می کند ولی هیچ وقت موفق نمی شود.

یک قسمت انگلیسی از این برنامه را برای شما آماده کرده ایم ولی در حال حاضر امکان قرار دادن لینک دانلود تمام قسمتها برای ما وجود ندارد ، ولی شما می توانید با جستجوی نام فارسی و یا انگلیسی ، به لینک دانلود کامل این مجموعه دست پیدا کنید. در تلاش هستیم تا لینک دانلود مستقیم را نیز در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

شناسنامه انیمشین:

ژانر: ماجراجویی، داستانی، علمی،موزیکال

نام فارسی: بلیز و ماشین های غول پیکر

نام اصلی: blaze and the monster machines

زبان اصلی:انگلیسی

دوبله فارسی : دارد

سال ساخت: ۲۰۱۳-2019

کشور سازنده: امریکا-کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *